Dziękujemy!

Zarząd Spółki Usług Górniczych sp. z o.o. serdecznie dziękuje za znaczący udział w akcji charytatywnej zbiórki produktów dla osób dotkniętych powodzią.

Wasze wsparcie oraz zaangażowanie w pomoc potrzebującym są nieocenione i zasługują na słowa najwyższego uznania.

Dzięki Waszej hojności i solidarności udało nam się zebrać znaczącą ilość produktów, które trafią do osób najbardziej poszkodowanych w wyniku tej tragicznej sytuacji. To dowód na to, że w trudnych momentach możemy liczyć na siebie nawzajem i wspólnie tworzyć lepszy świat.

Jeszcze raz dziękujemy za Wasze wsparcie i empatię. Wierzymy, że razem możemy czynić dobro i wprowadzać pozytywne zmiany w życiu tych, którzy ich najbardziej potrzebują.

Zbiórka dla powodzian

W związku z dramatyczną sytuacją hydrologiczną w kraju oraz na terenie powiatu oświęcimskiego Spółka Usług Górniczych sp. z o.o. organizuje zbiórkę produktów priorytetowych i środków czystości.

Zbierane będą płyny czyszczące, rękawice gumowe, worki na śmieci, płyny do szyb, płyny dezynfekujące oraz inne niezbędne środki higieniczne. Konieczna jest również butelkowana woda zdatna do picia.

Zbiórka prowadzona będzie na parterze w budynku siedziby Spółki oraz
w Biurach Planistek na poszczególnych zakładach do piątku, 20 września włącznie.

Zmiany w składzie Zarządu Spółki Usług Górniczych sp. z o.o.

INFORMACJA

dotyczy:   zmiany w składzie Zarządu Spółki Usług Górniczych sp. z o.o.

Szanowni Państwo,

Informujemy, że Rada Nadzorcza Spółki Usług Górniczych sp. z o.o. w dniu 11.06.2024 r.  podjęła uchwały w sprawie powołania od dnia 28.06.2024 r. do składu Zarządu VIII wspólnej kadencji Spółki Usług Górniczych sp. z o.o.:

  • Pana Janusza Adamowicza na stanowisko Prezesa Zarządu Spółki Usług Górniczych sp. z o.o.
  • Pana Pawła Lisa na stanowisko Wiceprezesa Zarządu Spółki Usług Górniczych sp. z o.o.

Ogłoszenie o wszczęciu rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. organizacyjno-prawnych

Spółka Usług Górniczych sp. z o.o. poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko Specjalisty ds. Organizacyjno-prawnych w Dziale Obsługi Organów Korporacyjnych i Organizacji.

Podstawowe informacje:

  • Miejsce pracy: Jaworzno,
  • Oferta ważna do: 05.07.2024r.
  • Umowa: na czas określony (docelowo umowa na czas nieokreślony).

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja lub pokrewne),
  • co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • samodzielność w działaniu i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.

Mile widziane:

  • znajomość zagadnień związanych z ochroną danych osobowych,
  • znajomość zagadnień związanych z compliance.

Zakres obowiązków:

m. in.

  • Przygotowywanie, emisja i archiwizacja wewnętrznych aktów normatywnych,
  • Prowadzenie dokumentacji organizacyjnej Spółki,
  • Realizacja zagadnień w zakresie organizacyjno - prawnym Spółki,
  • Prowadzenie działań związanych ochroną informacji i danych w Spółce Usług Górniczych sp. z o.o.,
  • Prowadzenie działań związanych ze zgodnością (Compliance)
    w Spółce Usług Górniczych sp. z o.o

Zgłoszenie kandydata/kandydatki musi zawierać:

  • życiorys (CV) kandydata/kandydatki i wskazaniem aktualnego adresu zamieszkania, adresu poczty elektronicznej oraz numeru telefonu komórkowego – dla celów korespondencji/komunikacji;
  • list motywacyjny;
  • odpisy dyplomu ukończenia szkoły wyższej lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie wykształcenia wyższego;
  • świadectwa pracy lub inne dokumenty potwierdzające posiadanie przez kandydata/kandydatkę co najmniej 2 - letniego doświadczenia na podobnym stanowisku

Zgłoszenia należy przesyłać na adres biuro@sug.org.pl

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Prezesa i Wiceprezesa Zarządu Spółki Usług Górniczych sp. z o.o.

Rada Nadzorcza Spółki Usług Górniczych sp. z o.o.
działając w oparciu o uchwałę nr 3/VIII/2024 i 4/VIII/2024
z dnia 22.05.2024 roku,
wszczyna postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko
Prezesa Zarządu Spółki Usług Górniczych sp. z o.o.
oraz
Wiceprezesa Zarządu Spółki Usług Górniczych sp. z o.o.

Dokumenty do pobrania: